JEDLIČKOVÁ, Helena a Iva FRÝZOVÁ. Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení. In Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov. 1. vyd. Bratislava: ŠEVT a.s., 2007, s. 461-462. ISBN 978-80-88707-90-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
Název česky Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
Název anglicky Project training metod in Dynamic model of experiential learning
Autoři JEDLIČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant, domácí) a Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Bratislava, Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov, od s. 461-462, 2 s. 2007.
Nakladatel ŠEVT a.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00050940
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-88707-90-5
Klíčová slova česky činnostní učení, znalostní základ vyučování, akční výzkum. Dynamický model zkušenostního učení. Studentský pedagogický projekt
Klíčová slova anglicky Project training method. Dynamic model of experiential learning. action research.Pedagogical Students Project
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Helena Jedličková, Ph.D., učo 2417. Změněno: 10. 4. 2012 17:20.
Anotace
Pomocí akčního výzkumu, který byl realizován na katedře biologie PdF MU v Brně v letech 1996 2006, bylo zjištěno, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Pedagogický studentský projekt, odpovídající na otázku: Jak učit integrované téma Voda základ života na různých typech základních škol?
Anotace anglicky
An action research, performed on the Department of Biology of Faculty of Education MU Brno in years 1996 2006, has shown that the basis of student teachers training should lie mostly in experiential learning, in integration of expertise with didactics and in student creativity. It seems that one of the ways is making use of action research and project teaching in science subjects as a method in which an integrated professional teaching can be pointed to the branch didactics pedagogical practice and an independent group work of students in the form of group thematic seminar theses being gradually realized in several subjects. This report presents partial outcomes of research Pedagogical Students Project: How to teach integrated thematic instruction WATER THE ESSENCE OF LIFE at different types of schools?
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 05:28