Detailed Information on Publication Record
2007
Aktuální problémy kurikula
MAŇÁK, JosefBasic information
Original name
Aktuální problémy kurikula
Name in Czech
Aktuální problémy kurikula
Name (in English)
Recent problems of curriculum
Authors
MAŇÁK, Josef (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Brno, Mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu. Sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu, p. 1-8, 9 pp. 2007
Publisher
Univerzita obrany
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/07:00023852
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-7231-228-3
Keywords in English
curriculum; education; evaluation
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 2/6/2008 15:25, prof. PhDr. Josef Maňák, CSc.
V originále
Kurikulum se vymezuje jako obsah vzdělávání, které žáci (učící se) získávají ve škole (ve vzdělávací instituci) a v činnostech ke škole se vztahujících, zejména jejich plánování, zprostředkovávání a hodnocení. Rozsah tohoto pojmu pokrývá mnoho jevů, ale přináší též řadu problémů vyplývajících jak z edukačního procesu, tak též z potřeb současné společnosti vědění. Z tohoto hlediska si zaslouží pozornost struktura obsahu vzdělávání, tvorba kurikula, výběr základního učiva, stanovení standardů, evaluace a další otázky. Zvlášť naléhavá je kurikulární problematika v souvislosti se zaváděním Rámcového vzdělávacího programu při probíhající reformě naší školy.
In English
We understand curriculum as educational content, which children obtain at school, especially in activities connected with their planing, mediatin and evaluating.
Links
LC06046, research and development project |
|