2007
Dolování v datech a e-learning: Případová studie
VEČEŘOVÁ, Petra, Martin VEČEŘA a Lubomír POPELÍNSKÝZákladní údaje
Originální název
Dolování v datech a e-learning: Případová studie
Název česky
Dolování v datech a e-learning: Případová studie
Název anglicky
E-learning data mining. A case study
Autoři
VEČEŘOVÁ, Petra (203 Česká republika, domácí), Martin VEČEŘA (203 Česká republika, domácí) a Lubomír POPELÍNSKÝ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, E-learning přichází: sborník SCO 2007, od s. 61-68, 8 s. 2007
Nakladatel
Vydavatelství Masarykovy university
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/07:00050941
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-80-210-4296-4
Klíčová slova anglicky
data mining; e-learning; clustering
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2012 06:38, doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.
V originále
Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.
Anglicky
Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.