D 2007

Dolování v datech a e-learning: Případová studie

VEČEŘOVÁ, Petra, Martin VEČEŘA a Lubomír POPELÍNSKÝ

Základní údaje

Originální název

Dolování v datech a e-learning: Případová studie

Název česky

Dolování v datech a e-learning: Případová studie

Název anglicky

E-learning data mining. A case study

Autoři

VEČEŘOVÁ, Petra (203 Česká republika, domácí), Martin VEČEŘA (203 Česká republika, domácí) a Lubomír POPELÍNSKÝ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, E-learning přichází: sborník SCO 2007, od s. 61-68, 8 s. 2007

Nakladatel

Vydavatelství Masarykovy university

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/07:00050941

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-80-210-4296-4

Klíčová slova anglicky

data mining; e-learning; clustering

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2012 06:38, doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.

Anotace

V originále

Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.

Anglicky

Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.