2007
Consuming Post-revolutionary Generation?
PYŠŇÁKOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Consuming Post-revolutionary Generation?
Název česky
Konzumní porevoluční generace?
Autoři
PYŠŇÁKOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant)
Vydání
2007. vyd. Bratislava: Friedrich Ebert Stiftung, Collection of Papers from the 1st PhD Students´ International Conference “my-PhD” od s. 195- 205, 11 s. 2007
Nakladatel
Friedrich Ebert Stiftung, Editor: Martin Muránky
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/07:00020915
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-89149-12-4
Klíčová slova anglicky
lifestyles; youth; consumption; inclusion; exclusion
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 6. 2008 14:43, Mgr. Michaela Pyšňáková
V originále
The aim is to explore the consumption patterns of Czech youth and to question the stereotype of being nothing but hedonistic or self-centered passive consumers. The text explores to what extent do consumer lifestyles play a key role in daily-life based experience of young people and to what extent does consumption help them to deal with structural and cultural changes after 1989.
Česky
Text se zabývá otázkou jak důležitou roli hrají spotřební životní styly v každodenních životech mladých lidí a do jaké míry jim spotřeba pomáhá při vypořádávání se s kulturními a strukturálními změnami po roce 1989.
Návaznosti
GA403/06/1831, projekt VaV |
|