2007
Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice
NESHYBOVÁ, Jarmila a Simona ŠKARABELOVÁZákladní údaje
Originální název
Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice
Název anglicky
Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic
Autoři
NESHYBOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant) a Simona ŠKARABELOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Ústí nad Labem, Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference, s. 53-62, 2007
Nakladatel
Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/07:00020934
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7044-954-7
Klíčová slova anglicky
relationship marketing; municipality;methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 2. 2010 06:48, Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
V originále
V současné době se ve veřejné správě stále častěji využívají metody a nástroje, které jsou obvyklé v soukromé sféře. Tento trend existuje nejen v České republice, ale i v okolních státech. Pro zmapování situace v oblasti tzv. relationshipmarketingu, tj marketingu vztahů, byl proveden mezinárodní srovnávací výzkum věnovaný marketinguvztahů obecních úřadů a malých a středních podniků zemí České republiky, Slovenské republiky a Polska. (Výzkum iniciovala Ekonomická univerzita Katovice, dále se na něm podílela Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně a Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity. Průzkum probíhal od dubna do srpna roku 2007). Tento článek obsahuje syntézu poznatků a závěrů části české sekce mezinárodního výzkumu, zkoumajícího marketing vztahů na 15 obcích (s III. stupněm pověření výkonem státní správy) Jihomoravského kraje.
Anglicky
Currently there is being more frequently introduced using of some methods and instruments taken from private sphere into the public administration. This tendency exists in neighbouring states, not only in the Czech Republic. It has been carried out the International comparative research presented relationship marketing of municipalities and small and intermediate entreprises in the Czech Republic, the Slovac Republic and in Poland in order to chart the situation. This article consists piece of knowledge synthesis segment of the czech section, investigative the municipalities relationship marketing. Enough fifteen councils (with III. degree commission of public administration execution) of South-Moravien region were reached out.
Návaznosti
GA402/05/0974, projekt VaV |
|