ŘEZÁČ, František and Miroslava ŠIKULOVÁ. Marketing v pojišťovnictví (Marketing in insurance). 1.vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 90 pp. ISBN 978-80-210-4538-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing v pojišťovnictví
Name in Czech Marketing v pojišťovnictví
Name (in English) Marketing in insurance
Authors ŘEZÁČ, František and Miroslava ŠIKULOVÁ.
Edition 1.vydání. Brno, 90 pp. 2008.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-4538-5
Keywords in English Marketing; insurance
Tags insurance, marketing
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Changed: 2/6/2009 10:37.
Abstract
Distanční studijní opora je určena pro studující oboru Finančního podnikání, bakalářského kombinovaného studijního programu a programu Celoživotního vzdělávání. Studiem textu Marketing v pojišťovnictví se čtenáři seznámí s marketingovou koncepcí řízení v oblasti pojišťovnictví, s vývojem marketingu ve službách a v pojišťovnictví, s marketingovým procesem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a s řízením vztahů se zákazníky. Znalosti získané studiem uvedeného textu jim umožní orientovat se v nabídce pojistných produktů z pohledu marketingového způsobu řízení a uplatňování nástrojů marketingového mixu.
PrintDisplayed: 21/5/2024 22:25