D 2007

Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence

LAZAROVÁ, Bohumíra

Základní údaje

Originální název

Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence

Název anglicky

In-service teacher training: towards the topis of resistance

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Prešov, Ako se učitelia učia? od s. 15-20, 6 s. 2007

Nakladatel

MPC Prešov

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/07:00020948

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-8045-493-7

Klíčová slova anglicky

teachers motivation; teachers resistance; in-service teacher training; professional development

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2009 12:00, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspevek pojednává o problematice resistence učitelů k profesionálnímu rozvoji. O projevech resistence, možných příčinách a způsobech zvládání.

Anglicky

The resistance is understand as a teachers resistivity to the changes and professional development, in the article. It is not perceived as a negative phenomenon, but as a source of a new recognition. The author pays attention to the resistance manifestations, its grounds an some coping possibilities.

Návaznosti

GA406/03/0700, projekt VaV
Název: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů