2007
Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
LAZAROVÁ, BohumíraZákladní údaje
Originální název
Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
Název anglicky
In-service teacher training: towards the topis of resistance
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Prešov, Ako se učitelia učia? od s. 15-20, 6 s. 2007
Nakladatel
MPC Prešov
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/07:00020948
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-8045-493-7
Klíčová slova anglicky
teachers motivation; teachers resistance; in-service teacher training; professional development
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2009 12:00, doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
V originále
Příspevek pojednává o problematice resistence učitelů k profesionálnímu rozvoji. O projevech resistence, možných příčinách a způsobech zvládání.
Anglicky
The resistance is understand as a teachers resistivity to the changes and professional development, in the article. It is not perceived as a negative phenomenon, but as a source of a new recognition. The author pays attention to the resistance manifestations, its grounds an some coping possibilities.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaV |
|