BLAŽKOVÁ, Růžena a Irena SYTAŘOVÁ. Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí. Komenský. Brno: PdF MU, 2008, roč. 132, č. 3, s. 16-20. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí
Název česky Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí
Název anglicky Talented pupils of mathematics
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Irena SYTAŘOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Komenský, Brno, PdF MU, 2008, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025805
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky matematické vzdělávání; nadaní žáci
Klíčová slova anglicky teaching of mathematics; talented pupils
Štítky talented pupils, teaching of mathematics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Růžena Blažková, CSc., učo 310. Změněno: 11. 6. 2009 10:25.
Anotace
Žáci s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí, které přispívá k rozvoji jejich talentu. Je uvedeno několik úloh k práci s nadanými žáky.
Anotace anglicky
Students with skills in mathematics needed incentive environment that contributes to the development of their talents. There are several problems to work with gifted pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 02:15