Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí
BLAŽKOVÁ, Růžena a Irena SYTAŘOVÁ. Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí. Komenský. Brno: PdF MU, 2008, roč. 132, č. 3, s. 16-20. ISSN 0323-0449. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí |
Název česky | Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí |
Název anglicky | Talented pupils of mathematics |
Autoři | BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Irena SYTAŘOVÁ (203 Česká republika). |
Vydání | Komenský, Brno, PdF MU, 2008, 0323-0449. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00025805 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | matematické vzdělávání; nadaní žáci |
Klíčová slova anglicky | teaching of mathematics; talented pupils |
Štítky | talented pupils, teaching of mathematics |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: RNDr. Růžena Blažková, CSc., učo 310. Změněno: 11. 6. 2009 10:25. |
Anotace |
---|
Žáci s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí, které přispívá k rozvoji jejich talentu. Je uvedeno několik úloh k práci s nadanými žáky. |
Anotace anglicky |
---|
Students with skills in mathematics needed incentive environment that contributes to the development of their talents. There are several problems to work with gifted pupils. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 20:14