J 2008

Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků

Název česky

Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků

Název anglicky

Didactic Aspects of Education of Pupils with Physical Disabilities in Mainstream Schools

Autoři

OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant)

Vydání

Komenský, Brno, PdF MU v Brně, 2008, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00025828

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

integrace; inkluze; didaktika; výuka; psychologické aspekty

Klíčová slova anglicky

Integration; inclusion; teaching methods; teaching; psychological aspects.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 10. 2009 13:03, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá specifickými projevy v procesu učení a vyučování u žáků s tělesným postiženým.

Anglicky

This article focuses on specific areas in learning and education of pupils with physical disabilities.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání