D 2008

Správa více projektů a prezentace jejich výsledků

GREGAR, Tomáš, Radka POSPÍŠILOVÁ a Tomáš PITNER

Základní údaje

Originální název

Správa více projektů a prezentace jejich výsledků

Název anglicky

Multiple Projects Management and Presentation

Autoři

GREGAR, Tomáš (203 Česká republika), Radka POSPÍŠILOVÁ (203 Česká republika) a Tomáš PITNER (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Praha, ČR, Sborník semináře Technologie pro e-vzdělávání, od s. 30-37, 8 s. 2008

Nakladatel

ČVUT v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/08:00024179

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-80-248-1704-0

Klíčová slova anglicky

Agile programming; extreme programming; Python; Subversion; Project management system; Web 2.0; tagging; XML; Wiki; plug-in

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 1. 2009 11:20, prof. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek představuje problémy a požadavky při nutnosti spravovat více projektů paralelně. Ukazuje postupy, které byly pro jejich řešení navrhnuty a používají se na FI MU. Hlavní část je pak věnována popisu vývoje a vlastností systému "Deep Thought", který vznikl na základě dříve používaných nástrojů a dává si za úkol je sjednotit pro lepší uživatelský komfort (pro správce, programátory i uživatele).

Anglicky

This paper introduces possible issues and requirements in multiple project management. It also shows the processes developed and currently used at Faculty of Informatics, Masaryk University. These processes (and maintaining utilities) built up the base, which was used in designing and later developing presentation system "Deep Thought". An aim of this system is - in short - to allow managers, programmers and even end-users better manage, update and use stored projects.

Návaznosti

1ET208050401, projekt VaV
Název: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu