2008
Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu)
NESHYBOVÁ, Jarmila a Lada HEYDOVÁZákladní údaje
Originální název
Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu)
Název anglicky
Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing
Autoři
NESHYBOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant) a Lada HEYDOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Zlín, Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008, od s. 152-158, 6 s. 2008
Nakladatel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00024693
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7318-663-0
Klíčová slova anglicky
Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 6. 2008 12:08, Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
V originále
předkládaný texz prezentuje dílčí část výsledků mezinárodního srovnávacího výzkumu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research, který byl realizován v České republice, ve Slovenské republice a v Polsku. Článek obsahuje část výzkumných výsledků týkajících se České republiky, zjištěných u souboru patnácti obcí s rozšířenou působností Jihomoravského kraje. Účelem výzkumu bylo zjistit, v jaké míře je pojem "relationship marketing" v obecních úřadech znám, jak ho představitelé obecníhc úřadů chápou a v jaké míře daný marketingový nástroj uplatňují v praxi.
Anglicky
Presented paper focuseson a sublayer of the results of the international comparative research "Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research" that was performed in the Czech Republic, Slovakia and Poland. The paper shows a part of collected data aimed at the Czech Republic, more precisely at fifteen municipalities with enriched competencies within the region of South Moravia. The goal was to find out about the extent of the awareness and understanding of the term "Relationship Marketing" within the municipalities and their representatives and the usage of this marketing tool in their daily operations.
Návaznosti
GA402/05/0974, projekt VaV |
|