D 2008

Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu)

NESHYBOVÁ, Jarmila a Lada HEYDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu)

Název anglicky

Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing

Autoři

NESHYBOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant) a Lada HEYDOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Zlín, Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008, od s. 152-158, 6 s. 2008

Nakladatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00024693

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7318-663-0

Klíčová slova anglicky

Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 6. 2008 12:08, Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.

Anotace

V originále

předkládaný texz prezentuje dílčí část výsledků mezinárodního srovnávacího výzkumu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research, který byl realizován v České republice, ve Slovenské republice a v Polsku. Článek obsahuje část výzkumných výsledků týkajících se České republiky, zjištěných u souboru patnácti obcí s rozšířenou působností Jihomoravského kraje. Účelem výzkumu bylo zjistit, v jaké míře je pojem "relationship marketing" v obecních úřadech znám, jak ho představitelé obecníhc úřadů chápou a v jaké míře daný marketingový nástroj uplatňují v praxi.

Anglicky

Presented paper focuseson a sublayer of the results of the international comparative research "Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research" that was performed in the Czech Republic, Slovakia and Poland. The paper shows a part of collected data aimed at the Czech Republic, more precisely at fifteen municipalities with enriched competencies within the region of South Moravia. The goal was to find out about the extent of the awareness and understanding of the term "Relationship Marketing" within the municipalities and their representatives and the usage of this marketing tool in their daily operations.

Návaznosti

GA402/05/0974, projekt VaV
Název: Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
Investor: Grantová agentura ČR, Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb