2008
Historické paralely aktuálních problémů hudební pedagogiky
CRHA, BedřichZákladní údaje
Originální název
Historické paralely aktuálních problémů hudební pedagogiky
Název česky
Historické paralely aktuálních problémů hudební pedagogiky
Název anglicky
Historical Parallels of Current Problems in Music Pedagogy
Autoři
CRHA, Bedřich (203 Česká republika, garant)
Vydání
http://www.osu.cz/konference/khv/ Mezinárodní webový sborník hudební výchovy 2008 č. 1, od s. 61-77, 17 s. 2008
Nakladatel
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00033413
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova anglicky
Music Pedagogy; Education; Sociology; Current Problems;
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2010 11:25, doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
V originále
Cílem příspěvku je zamyšlení nad tím, zda v historickém kontextu vývoje hudební pedagogiky a hudební výchovy lze ještě hovořit o aktuálních otázkách hudební pedagogiky, nebo zda jde již pouze o aktualizaci po desetiletí nastolovaných a řešených /nebo neřešených/ problémů. Autor příspěvku při deskripci současného stavu hudební pedagogiky a hudební výchovy vychází z dlouhodobých výzkumů v oblasti hudební pedagogiky realizovaných na katedře hudební výchovy PdF MU.
Anglicky
The aim of the contribution is thinking about that, if it is nowadays possible to talk about up-to-date questions of music pedagogy in its historical development context or if it is only the updating of the old, during past decades being solved (or unsolved) problems. The author of paper in description of contemporary state of music pedagogy and music education accepts the results of long-time researches realized on music department of Faculty of Education of Masaryk Univesity.