POSTER: Virtual Scene as a Software Component
OŠLEJŠEK, Radek. POSTER: Virtual Scene as a Software Component. In WSCG'08 POSTER Proceedings. Plzeň: University of West Bohemia, 2008, s. 33-36. ISBN 978-80-86943-17-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | POSTER: Virtual Scene as a Software Component |
Název česky | POSTER: Virtuální scéna jako softwarová komponenta |
Autoři | OŠLEJŠEK, Radek (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Plzeň, WSCG'08 POSTER Proceedings, od s. 33-36, 4 s. 2008. |
Nakladatel | University of West Bohemia |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14330/08:00041910 |
Organizační jednotka | Fakulta informatiky |
ISBN | 978-80-86943-17-6 |
Klíčová slova anglicky | computer graphic; scene graph; software component |
Štítky | Computer Graphic, scene graph, software component |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D., učo 3636. Změněno: 5. 3. 2021 08:38. |
Anotace |
---|
Graphics systems use many advanced techniques that enable to model and visualize a virtual scene with varying level of realism. Unfortunately, rendering algorithms significantly differ in the way how they process a virtual scene. Concrete implementations therefore usually lead to monolithic solutions. In this paper we propose the concept of a component-based scene graph, i.e. an independent scene graph, which can be used by many rendering strategies simultaneously and, moreover, which can be easily replaced with another implementation. |
Anotace česky |
---|
Grafické systémy používají celou řadu různých technik, které umožňují zobrazit virtuální scénu s různou úrovní realizmu. Zobrazovací algoritmy se ale naneštěstí velmi liší ve způsobu komunikace s virtuální scénou. Konkrétní implementace proto většinou vedou na monolitická řešení. V tomto článku bude představen koncept grafu scény založený na komponentové technologii. Jedná se o nezávislý graf scény, který může být použit více zobrazovacími strategiemi současně. Navíc může být graf scény zaměněn za jinou implementaci a to dokonce za běhu programu. |
Návaznosti | |
---|---|
GP201/06/P247, projekt VaV | Název: Generické objektové architektury v počítačové grafice a virtuální realitě |
Investor: Grantová agentura ČR, Generické objektové architektury v počítačové grafice a virtuální realitě | |
LC06008, projekt VaV | Název: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, CPG - Centrum počítačové grafiky |
VytisknoutZobrazeno: 30. 8. 2024 07:24