ŠPAČEK, David. Quality, importance of participation and approaches to evaluation of public administration electronization. In 6th International Eastern Europe e|Gov Days: Result and Trends. Wien: Österreichische Computer Gesellshaft, 2008, s. 181-188. ISBN 978-3-85403-233-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Quality, importance of participation and approaches to evaluation of public administration electronization
Název česky Kvalita, důležitost participace a přístupy k vyhodnocování elektronizace veřejné správy
Autoři ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant).
Vydání Wien, 6th International Eastern Europe e|Gov Days: Result and Trends, od s. 181-188, 8 s. 2008.
Nakladatel Österreichische Computer Gesellshaft
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00024704
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-3-85403-233-5
Klíčová slova anglicky e-government evaluation; e-participation; quality management; client satisfaction
Štítky client satisfaction, e-government evaluation, e-Participation, quality management
Změnil Změnil: doc. Ing. David Špaček, Ph.D., učo 77120. Změněno: 25. 4. 2009 13:47.
Anotace
The first part of the paper discusses the issue of public administration activities with regards to modern concepts of public management and trends of quality movement. The second part deals with aspects of quality in selected approaches to evaluation of public administration electronization. Discussed approaches reveal arguments that may question quality and rationality of e-government management. This article is a part of the work on the grant of the Czech Science Foundation Grant no. 402/07/1486 - Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations.
Anotace česky
První část článku diskutuje vztah aktivit veřejné správy a nových trendů v konceptech řízení veřejného sektoru a jeho kvality. Druhá část se zaměřuje na aspekt kvality ve vybraných přístupech vyhodnocování elektronizace veřejné správy. Tato diskuze odhaluje argumenty, které ukazují nedostatky kvality a racionality řízení e-governmentu. Článek je součástí práce na projektu GACR 402/07/1486.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 28. 8. 2024 00:54