2006
Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising
URBANOVÁ, LudmilaZákladní údaje
Originální název
Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising
Název česky
Interakce mluveného a psaného jazyka v novinové reklamě
Autoři
URBANOVÁ, Ludmila (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Discourse and Interaction 2, od s. 173-180, 8 s. 2006
Nakladatel
Masarykova Univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/06:00029066
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-210-4203-6
Klíčová slova anglicky
advertising; spoken language; written language; spokenness; writtenness; dialogic structure
Změněno: 15. 4. 2010 09:55, Jana Neubertová
V originále
The study deals with the proportion of spoken and written language in printed newspaper advertising in English drawing the conclusion that in this genre of media language elements of spoken language prevail.
Česky
Práce se zabývá podílem mluveného a psaného jazyka v tištěné novinové reklamě v anglickém jazyce a dospívá k závěru, že prvky mluveného jazyka v tomto mediálním žánru převažují.
Návaznosti
GA405/02/0349, projekt VaV |
|