D 2006

Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising

URBANOVÁ, Ludmila

Základní údaje

Originální název

Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising

Název česky

Interakce mluveného a psaného jazyka v novinové reklamě

Autoři

URBANOVÁ, Ludmila (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Discourse and Interaction 2, od s. 173-180, 8 s. 2006

Nakladatel

Masarykova Univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/06:00029066

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-210-4203-6

Klíčová slova anglicky

advertising; spoken language; written language; spokenness; writtenness; dialogic structure
Změněno: 15. 4. 2010 09:55, Jana Neubertová

Anotace

V originále

The study deals with the proportion of spoken and written language in printed newspaper advertising in English drawing the conclusion that in this genre of media language elements of spoken language prevail.

Česky

Práce se zabývá podílem mluveného a psaného jazyka v tištěné novinové reklamě v anglickém jazyce a dospívá k závěru, že prvky mluveného jazyka v tomto mediálním žánru převažují.

Návaznosti

GA405/02/0349, projekt VaV
Název: Kontrastivní studium věcných textů
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium věcných textů