ZÍTKOVÁ, Jitka. Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu. In Komunikace a výuka českého jazyka a literatury. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2008, s. 109-115. ISBN 978-80-210-4533-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu
Název anglicky Realization of communication aspect in readers for primary school
Autoři ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Komunikace a výuka českého jazyka a literatury, od s. 109-115, 7 s. 2008.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025916
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4533-0
Klíčová slova anglicky approach to communication; communication skills; communication process; interpretation; reader
Štítky approach to communication, communication process, communication skills, interpretation, reader
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 2. 5. 2008 12:52.
Anotace
Příspěvek se zabývá možnostmi rozvoje komunikačních dovedností v literární výchově. Vymezuje typy komunikačních dovedností, které mohou být rozvíjeny čítankami - komunikaci s textem, s obrazem, interprersonální komunikaci. Dále uvádí výsledky dílčí výzkumné sondy zaměřené na typy komunikačních dovedností preferovaných nejužívanějšími čítankami pro 4. a 5. ročník z nakladatelství Alter a Nová škola.
Anotace anglicky
The paper deals with the possibilities of communication skills development in literary education. It defines the types of communication skills which can be developed by readers - communication with the text, communication with the illustration, personal communication. Further it deals with the preferences of the communication skill types in readers for 4th and 5th classes, edited by Alter and Nová škola. It presents partial results of this research probe.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 01:10