2008
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
NAJVAROVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
Název anglicky
Reading literacy of primary school pupils
Autoři
NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)
Vydání
Pedagogická orientace, Brno, Konvoj, 2008, 1211-4669
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00025936
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
reading literacy; functional literacy; developmental factors of reading literacy; PIRLS
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 5. 2008 09:46, Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
V originále
V příspěvku představujeme výzkum čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ, který byl realizován ve školním roce 2005/6 na vybraných brněnských základních školách. Podrobně popisujeme výzkumný design, kombinující kvantitativní a kvalitativní metody zkoumání, jednotlivé použité techniky a nástroje, průběh výzkumu a vybrané výsledky. Na závěr nabízíme k diskusi některá zjištění.
Anglicky
The paper introduces research on reading literacy of primary school children, which was realised in 2005/6 in Brno. We describe research design combining quantitative and qualitative approach, its methods and techniques, the course of the research and selected results. Some findings are offered for discussion towards the end.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|