POSPÍŠILOVÁ, Alena and Věra VRÁNOVÁ. Praktická výuka vedená pomocí mentora klinické praxe II. (Clinical practise supervised by nursing leader II.). Diagnóza v ošetřovatelství. 2008, IV, No 3, p. 29-30. ISSN 1801-1349.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Praktická výuka vedená pomocí mentora klinické praxe II.
Name in Czech Praktická výuka vedená pomocí mentora klinické praxe II.
Name (in English) Clinical practise supervised by nursing leader II.
Authors POSPÍŠILOVÁ, Alena and Věra VRÁNOVÁ.
Edition Diagnóza v ošetřovatelství, 2008, 1801-1349.
Other information
Type of outcome Article in a journal
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Medicine
Keywords in English nursing leader, clinical practice in nursing, evaluation
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Alena Pospíšilová, Ph.D., učo 59873. Changed: 11/2/2009 14:46.
Abstract
Článek "Praktická výuka vedená pomocí mentora klinické praxe" autorek Aleny Pospíšilové a Věry Vránové se zabývá popisem vzdělávání a přípravy mentorů klinické praxe na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Shrnuje výsledky evaluačního šetření v rámci klinické výuky s využitím mentorů klinické praxe a hodnotí úroveň ovlivnění kvality klinické praxe v důsledku možnosti zapojení mentorů do výuky.
Abstract (in Czech)
Článek "Praktická výuka vedená pomocí mentora klinické praxe" autorek Aleny Pospíšilové a Věry Vránové se zabývá popisem vzdělávání a přípravy mentorů klinické praxe na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Shrnuje výsledky evaluačního šetření v rámci klinické výuky s využitím mentorů klinické praxe a hodnotí úroveň ovlivnění kvality klinické praxe v důsledku možnosti zapojení mentorů do výuky.
Abstract (in English)
The article "Clinical practise supervised by nursing leader" of Alena Pospisilova and Vera Vranova is focused on the description of the education and preparation of the mentor of the clinical practice at the Medical Faculty of Palacky University in Olomouc. It summarises and recapitulates the results of the evaluation process of the clinical practice and assesses the influence of the level of the quality of the mentor involvement in the teaching.
PrintDisplayed: 22/5/2024 11:43