2008
Výzkumné sondy do kurikula tělesné výchovy na základní škole
MUŽÍK, Vladislav, Daniela JONÁŠOVÁ, Vojtěch NOVÁČEK, Iveta PLECOVÁ, Hana ŠERÁKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Výzkumné sondy do kurikula tělesné výchovy na základní škole
Název anglicky
Investigation into physical education curriculum in primary school
Autoři
MUŽÍK, Vladislav (203 Česká republika, garant, domácí), Daniela JONÁŠOVÁ (203 Česká republika, domácí), Vojtěch NOVÁČEK (203 Česká republika, domácí), Iveta PLECOVÁ (203 Česká republika, domácí), Hana ŠERÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Barbora ŠVEHLÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Marek TRÁVNÍČEK (203 Česká republika, domácí) a Jaroslav VRBAS (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Tělesná výchova a sport mládeže v biologickém, psychologickém, sociálním a didaktickém kontextu, od s. 80-93, 14 s. 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00050970
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4589-7
Klíčová slova česky
kurikulum; tělesná výchova; 1. stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky
curriculum; physical education; primary school
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2012 09:55, doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
V originále
Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumu kurikula tělesné výchovy. Shrnuje koncepční přístupy ke kurikulu tělesné výchovy v zahraničí a poznatky z analýzy českých kurikulárních dokumentů se zaměřením na zdravotní aspekty kurikula. Přináší také výsledky výzkumné sondy do realizační a rezultátové formy kurikula v tělesné výchově na základní škole. Získané poznatky dokládají nesoulad mezi projektovanou, realizační a rezultátovou formou kurikula v tělesné výchově. Provedené analýzy jsou východiskem k dalšímu zkoumání uvedené problematiky.
Anglicky
The paper acquaints with the results of an investigation into physical education curriculum. It sums up conceptional approaches to physical educational curriculum abroad and information about analysis of Czech curricular documents with regard to health aspects of the curriculum. It brings also results of an investigation into realization and result forms of PE curriculum in primary school. The acquired information document disharmony between planned, realization and result forms of PE curriculum. Completed analyses serve as a base for further investigation into the mentioned problems.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|