D 2008

Podpora prodeje regionálních produktů - koncept kryté tržnice v Brně

FIŠEROVÁ, Veronika a Naděžda JOHANISOVÁ

Základní údaje

Originální název

Podpora prodeje regionálních produktů - koncept kryté tržnice v Brně

Název anglicky

Marketing of regional products - possibilities of establishing a covered marketplace in Brno

Autoři

FIŠEROVÁ, Veronika (203 Česká republika) a Naděžda JOHANISOVÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

Kostelec nad Čenými lesy, Venkovská krajina 2008. Sborník z 6 ročníku mezinárodní mezioborové konference, konané 23.25.května 2008 Hostětíně, Bílé Karpaty, od s. 13-17, 5 s. 2008

Nakladatel

Česká společnost pro krajinnou ekologii, regionální organizace CZ-IALE

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/08:00025976

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-87154-19-9

Klíčová slova anglicky

landscape; marketing; regional products; food

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 10. 2008 13:34, RNDr. Naděžda Vlašín Johanisová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se týká možnosti vzniku městské kryté tržnice regionálních tržnic, která by fungovala v Brně jako místo odbytu pro drobné jihomoravské zemědělce, výrobce potravin a řemeslníky. Koncept takovéto tržnice jsme prověřovaly z právního hlediska a z hlediska poptávky a potřeb cílové skupiny drobných zemědělců. Strategie založení tržnice nastiňujeme v souvislosti s brněnským již fungujícím venkovním tržištěm Zelný trh.

Anglicky

The paper deals with possibilities for establishing a covered marketplace for regional products. Such a market, based in the Moravian capital city of Brno, would serve small food producers, food-processors and craftspeople. We look at the idea from a legal perspective and from the perspective of one of the target groups (small local agricultural producers). Finally, we discuss possible strategies of a future covered market in relation to the already existing open-air market Zelny trh in Brno.

Návaznosti

2B06126, projekt VaV
Název: Ochrana krajinného rázu jako podstatného rysu české kulturní krajiny (Akronym: OKRČR)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Ochrana krajinného rázu jako podstatného rysu české kulturní krajiny