ČADÍLEK, Miroslav a Pavel PECINA. Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů. Praha: NÚOV, 2008, 110 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů
Název česky Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů
Název anglicky Theory and practice of making school education programs
Autoři ČADÍLEK, Miroslav a Pavel PECINA.
Vydání Praha, 110 s. 2008.
Nakladatel NÚOV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Učební osnovy; profil absolventa; modulární systém; sociální partneri
Klíčová slova anglicky The school curriculum; a graduate profile; modular system; the social partners
Štítky a graduate profile, modular system, The school curriculum, the social partners
Změnil Změnil: Ing. Miroslav Čadílek, učo 1089. Změněno: 17. 6. 2009 14:30.
Anotace
Publikace je věnována problematice tvorby školních vzdělávacích programů ve středním odborném školství. pozornost je zaměřena na jednotlivé části školního vzdělávacího programu. Nejrozsáhlejší část studie tvoři kapitola "Praxe tvorby ŠVP", která obsahuje konkrétní příklady jednotlivých částí školního vzdělávacího programu ve středním odborném vzdělávání.
Anotace anglicky
This publication is paid to the creation of school educational programs in vocational secondary education. attention is focused on the individual components of curricula for schools. The largest part of the study make up Chapter "Practice GMP formation, which contains concrete examples of the various parts of the school educational program in middle vocational training.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:09