2008
Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů
ČADÍLEK, Miroslav a Pavel PECINAZákladní údaje
Originální název
Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů
Název česky
Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů
Název anglicky
Theory and practice of making school education programs
Autoři
ČADÍLEK, Miroslav a Pavel PECINA
Vydání
Praha, 110 s. 2008
Nakladatel
NÚOV
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Učební osnovy; profil absolventa; modulární systém; sociální partneri
Klíčová slova anglicky
The school curriculum; a graduate profile; modular system; the social partners
Změněno: 17. 6. 2009 14:30, Ing. Miroslav Čadílek
V originále
Publikace je věnována problematice tvorby školních vzdělávacích programů ve středním odborném školství. pozornost je zaměřena na jednotlivé části školního vzdělávacího programu. Nejrozsáhlejší část studie tvoři kapitola "Praxe tvorby ŠVP", která obsahuje konkrétní příklady jednotlivých částí školního vzdělávacího programu ve středním odborném vzdělávání.
Anglicky
This publication is paid to the creation of school educational programs in vocational secondary education. attention is focused on the individual components of curricula for schools. The largest part of the study make up Chapter "Practice GMP formation, which contains concrete examples of the various parts of the school educational program in middle vocational training.