c 2008

Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů

ČADÍLEK, Miroslav a Pavel PECINA

Základní údaje

Originální název

Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů

Název česky

Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů

Název anglicky

Theory and practice of making school education programs

Autoři

ČADÍLEK, Miroslav a Pavel PECINA

Vydání

Praha, 110 s. 2008

Nakladatel

NÚOV

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Učební osnovy; profil absolventa; modulární systém; sociální partneri

Klíčová slova anglicky

The school curriculum; a graduate profile; modular system; the social partners
Změněno: 17. 6. 2009 14:30, Ing. Miroslav Čadílek

Anotace

V originále

Publikace je věnována problematice tvorby školních vzdělávacích programů ve středním odborném školství. pozornost je zaměřena na jednotlivé části školního vzdělávacího programu. Nejrozsáhlejší část studie tvoři kapitola "Praxe tvorby ŠVP", která obsahuje konkrétní příklady jednotlivých částí školního vzdělávacího programu ve středním odborném vzdělávání.

Anglicky

This publication is paid to the creation of school educational programs in vocational secondary education. attention is focused on the individual components of curricula for schools. The largest part of the study make up Chapter "Practice GMP formation, which contains concrete examples of the various parts of the school educational program in middle vocational training.