2008
ZPŮSOBY TVORBY FLASH ANIMACÍ PRO STUDIJNÍ OPORY
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
ZPŮSOBY TVORBY FLASH ANIMACÍ PRO STUDIJNÍ OPORY
Název česky
ZPŮSOBY TVORBY FLASH ANIMACÍ PRO STUDIJNÍ OPORY
Název anglicky
METHODS OF BUILDING FLASH ANIMATIONS FOR STUDY SUPPORTS
Autoři
HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Hradec Králové, Alternativní metody výuky 2008 sborník příspěvků, od s. 212-218, 380 s. 2008
Nakladatel
GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00033563
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7041-454-5
Klíčová slova anglicky
Flash;animation;study;supports;interactive;teaching
Změněno: 16. 6. 2008 10:22, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Flash animace se postupně stávají nejrozšířenější platformou pro tvorbu interaktivních animací s vysokým podílem vlastní inteligence. Díky softwaru třetích stran jako například MDM ZINC a v současné době i pomocí vlastního nástroje AIR již vůbec nejsou pouze doménou pro internetové aplikace. Lze je velmi snadlo využít i pro tvorbu off line vaerzí a systémů, které v sobě zahrnují webový browser, třídy propřímou práci.s databázemi alokálními soubory na disku uživatele. Vzhled animací není závislý na prohlížeči a ani operačním systému počítače, na kterém animace běží. Může být dokonce navržena a realizována i pro prohlížení na moderních mobilních telefonech.Příspěvek si klade za cíl ukázat některá základní možnosti využití Flash animací pro tvorbu distančních výukových opor.
Anglicky
Flash animations are gradually becoming most widespread platform for creation of interactive animations with high participation of own intelligence. Thanks to software of third parts, as for example MDM ZINC and nowadays also with help of own tool AIR, flash animations are no longer domain only for internet applications. It is possible to use them very simply for creation of off line versions and systems, which contains web browser, classes for direct work with databases and local files on users disc. The look of animations does not depend on browser (viewer?) or on operating system of computer on which the animation is running. It is also possible to design and realize an animation for browsing on modern mobile phones. The aim of this contribution is to show some basic possibilities of using Flash animations for creation of distant study supports.