HRBÁČEK, Jiří. FLASH SIMULACE PRO PODPORU VÝUKY (FLASH SIMULSIMULATION SUPPORT FOR TRAINING). In Pedagogický software 2008. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2008, p. 197-199, 516 pp. ISBN 80-85645-59-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name FLASH SIMULACE PRO PODPORU VÝUKY
Name in Czech FLASH SIMULACE PRO PODPORU VÝUKY
Name (in English) FLASH SIMULSIMULATION SUPPORT FOR TRAINING
Authors HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor).
Edition České Budějovice, Pedagogický software 2008, p. 197-199, 516 pp. 2008.
Publisher Scientific Pedagogical Publishing
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00033564
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-85645-59-9
Keywords in English Flash;Captivate;SCORM;education;animation
Tags Animation, Captivate, Education, Flash, SCORM
Changed by Changed by: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Changed: 30/6/2008 08:49.
Abstract
O výhodách a použití simulací ve výuce není třeba hovořit. Dnes si bez nich prakticky nedovedeme výuku představit. Jejich vytváření donedávna bylo však pouze doménou specialistů a programátorů. Moderní informační technologie však umožňují vytváření interaktivních výukových simulací nejen odborníkům specialistům, ale i běžným uživatelům.
Abstract (in English)
The advantages and use of simulation in teaching, there is no need to talk. Today, virtually without them inconceivably teaching imagine. Their creation was until recently, however, only domain specialists and programmers. Modern information technology, however, allow the creation of interactive learning simulations not only experts specialists, but also ordinary users.
PrintDisplayed: 7/5/2024 18:24