D 2008

Tvorba moderních multimediálních studijních opor

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Tvorba moderních multimediálních studijních opor

Název česky

Tvorba moderních multimediálních studijních opor

Název anglicky

Creation of modern multimedia study materials

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, od s. 150-158, 780 s. 2008

Nakladatel

Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00033565

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7231-511-6

Klíčová slova anglicky

interaktive;education;animations;Captivate

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 6. 2008 10:59, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek si klade za cíl shrnout možnosti, jaké má autor pro vlastní tvorbu multimediálních výukových materiálů. Ukazuje základní možnosti Adobe Captivate 3 pro vytváření multimediálních studijních materiálů. Nastiňuje jejich možnosti a způsoby využití. Takto vytvořené materiály zlepší efektivitu studia a umožní individualizaci výuky. Zpřístupní studium i studentům se specifickými poruchami učení a rozšíří možnosti i handicapovaným studentům. Správně vytvořené materiály navíc snižují stres způsobený studiem, pozitivně působí na motivaci studenta.

Anglicky

The contribution aims to summarize the options for what the author's own creation of multimedia teaching materials. It shows the basic Adobe Captivate 3 for the creation of multimedia learning materials. It outlines their options and uses. These materials will improve the effectiveness of study and allow individualization of teaching. Zpřístupní study and students with specific learning difficulties and expand opportunities and disabled students. Properly created materials in addition reduce the stress caused by the study, a positive effect on student motivation.