2008
Tvorba moderních multimediálních studijních opor
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Tvorba moderních multimediálních studijních opor
Název česky
Tvorba moderních multimediálních studijních opor
Název anglicky
Creation of modern multimedia study materials
Autoři
HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, od s. 150-158, 780 s. 2008
Nakladatel
Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00033565
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7231-511-6
Klíčová slova anglicky
interaktive;education;animations;Captivate
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 6. 2008 10:59, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Příspěvek si klade za cíl shrnout možnosti, jaké má autor pro vlastní tvorbu multimediálních výukových materiálů. Ukazuje základní možnosti Adobe Captivate 3 pro vytváření multimediálních studijních materiálů. Nastiňuje jejich možnosti a způsoby využití. Takto vytvořené materiály zlepší efektivitu studia a umožní individualizaci výuky. Zpřístupní studium i studentům se specifickými poruchami učení a rozšíří možnosti i handicapovaným studentům. Správně vytvořené materiály navíc snižují stres způsobený studiem, pozitivně působí na motivaci studenta.
Anglicky
The contribution aims to summarize the options for what the author's own creation of multimedia teaching materials. It shows the basic Adobe Captivate 3 for the creation of multimedia learning materials. It outlines their options and uses. These materials will improve the effectiveness of study and allow individualization of teaching. Zpřístupní study and students with specific learning difficulties and expand opportunities and disabled students. Properly created materials in addition reduce the stress caused by the study, a positive effect on student motivation.