2008
Foreign Market Entry:The Case of SMEs in the Czech Republic
MOINI, Hamid a František KALOUDAZákladní údaje
Originální název
Foreign Market Entry:The Case of SMEs in the Czech Republic
Název česky
Vstup na zahraniční trhy: případová studie SME v České republice
Autoři
MOINI, Hamid (840 Spojené státy) a František KALOUDA (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Journal of East-West Business, USA, International Business Press, 2008, 1066-9868
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/08:00033581
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
Foreign market entry;SMEs;internationalization;Central and Eastern Europe;The Czech Republic
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2013 10:31, Ing. František Kalouda, CSc., MBA
V originále
This research used a case study method,in order to determine factors affecting the foreign market entry of the Czech Republic SMEs. It was found that exporting SMEs in the Czech Republic tend to be larger, and more motivated in systematically exploring export opportunities than their nonexporting counterpart.
Česky
Publikované výsledky výzkumu používají metodiku případové studie aby určily faktory, ovlivňující vstup SMEs podniků z ČR na zahraniční trhy. Bylo zjištěno, že exportující SMEs podniky z ČR směřují k růstu jejich velikosti a jsou více motivovány systematicky zkoumat exportní příležitosti než podniky neexportující.