J 2008

Foreign Market Entry:The Case of SMEs in the Czech Republic

MOINI, Hamid a František KALOUDA

Základní údaje

Originální název

Foreign Market Entry:The Case of SMEs in the Czech Republic

Název česky

Vstup na zahraniční trhy: případová studie SME v České republice

Autoři

MOINI, Hamid (840 Spojené státy) a František KALOUDA (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Journal of East-West Business, USA, International Business Press, 2008, 1066-9868

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00033581

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

Foreign market entry;SMEs;internationalization;Central and Eastern Europe;The Czech Republic

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2013 10:31, Ing. František Kalouda, CSc., MBA

Anotace

V originále

This research used a case study method,in order to determine factors affecting the foreign market entry of the Czech Republic SMEs. It was found that exporting SMEs in the Czech Republic tend to be larger, and more motivated in systematically exploring export opportunities than their nonexporting counterpart.

Česky

Publikované výsledky výzkumu používají metodiku případové studie aby určily faktory, ovlivňující vstup SMEs podniků z ČR na zahraniční trhy. Bylo zjištěno, že exportující SMEs podniky z ČR směřují k růstu jejich velikosti a jsou více motivovány systematicky zkoumat exportní příležitosti než podniky neexportující.