SVÁTKOVÁ, Barbora. Můžu tam mrknout: Galerijní pedagogika ve výstavních institucích České republiky, Slovenska a Rakouska. Střih a zpracování, spolupráce Tomáš Rybníček. 2008. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 1. vydání. ISBN 978-80-210-4530-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Můžu tam mrknout: Galerijní pedagogika ve výstavních institucích České republiky, Slovenska a Rakouska
Název anglicky Just Pop In There: Gallery education in exhibition institutions of the Czech Republic, Slovakia and Austria
Autoři SVÁTKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant).
Střih a zpracování, spolupráce Tomáš Rybníček.
Vydání 2008. vyd. Brno, 1. vydání, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00033603
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4530-9
Klíčová slova anglicky gallery animation; gallery and museum education; art education; accompanying programs; intermediation of art; commnunication field; performance art; artwork interpretation; interpretation framework
Štítky accompanying programs, Art Education, artwork interpretation, commnunication field, gallery and museum education, gallery animation, intermediation of art, interpretation framework, performance art
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 2. 7. 2009 11:03.
Anotace
Tzv. galerijní animace je nejakčnější, nejhravější a nejvíce praktická forma doprovodného programu k výstavám. V našem monitorování jsme se zaměřili právě na galerijní animace pro školní skupiny a okrajověji na další formy tzv. zprostředkování umění. Byli jsme nenápadnými pozorovateli s fotoaparátem a malou kamerou přímo v průběhu praktických projektů pro děti a mladé lidi ve 12 galeriích a muzeích.
Anotace anglicky
So called gallery animation is the most operational, most playful and the most practical form of an addicional programs to exhibitions. Our monitoring focused on the gallery animations for school groups and marginally on the other forms of "mediated art". We acted as inconspicuous observers using camera and a small camcorder in the course of practical projects for children and teenagers at 12 museums and galleries.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 09:15