2007
Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe
BOČKOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe
Název anglicky
Dysphasia from the French point of view
Autoři
BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, od s. 67-77, 10 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00024009
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky
dysphasia; multimodal approach;alternative and augmentative communication
Změněno: 23. 3. 2010 12:07, PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
V originále
Stať je zaměřena na pojetí vývojové dysfázie ve francouzské logopedické praxi. Prostřednictvím Crossonova modelu koordinace center levé mozkové hemisféry je popsána její klasifikace, doplněná o etiologii a symptomatologii této formy narušené komunikační schopnosti. V části zaměřené na terapii jsou prezentovány postupy využívající systémů alternativní a augmentativní komunikace.
Anglicky
This article brings the French point of view on dysphasia. Based on Crosson model of coordination of left brain hemisphere centres, classification and aetiology and symptoms are described. There is also therapy described and some ways of alternative and augmentative communication.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|