C 2008

Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce.

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce.

Název anglicky

Cognitive motivation of the talented pupils in natural sciences.

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Výchova a nadání 1. od s. 15-34, 20 s. Výzkumné zprávy číslo 1. 2008

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026184

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-024-1

Klíčová slova česky

poznávací motivace; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

cognitive motivation; science education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 09:11, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Poznávací motivace je významný faktor pro rozvoj nadaných žáků. Kapitola popisuje poznávací motivační techniky vhodné pro přírodovědné vzdělávání talentovaných žáků.

Anglicky

Cognitive motivation is important factor of development of gifted students. The chapter describes cognitive motivational techniques appropriate for science education of gifted students.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání