Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce.
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce. In Výchova a nadání 1. Brno: MSD, 2008, s. 15-34. Výzkumné zprávy číslo 1. ISBN 978-80-7392-024-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce. |
Název anglicky | Cognitive motivation of the talented pupils in natural sciences. |
Autoři | TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Brno, Výchova a nadání 1. od s. 15-34, 20 s. Výzkumné zprávy číslo 1. 2008. |
Nakladatel | MSD |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00026184 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-7392-024-1 |
Klíčová slova česky | poznávací motivace; přírodovědné vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | cognitive motivation; science education |
Štítky | cognitive motivation, science education |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 09:11. |
Anotace |
---|
Poznávací motivace je významný faktor pro rozvoj nadaných žáků. Kapitola popisuje poznávací motivační techniky vhodné pro přírodovědné vzdělávání talentovaných žáků. |
Anotace anglicky |
---|
Cognitive motivation is important factor of development of gifted students. The chapter describes cognitive motivational techniques appropriate for science education of gifted students. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 2. 10. 2024 03:09