D 2008

Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ

VAŇUROVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ

Název anglicky

Mathematically gifted children and preparation of teachers for develop their talents

Autoři

VAŇUROVÁ, Milena (203 Česká republika, garant)

Vydání

Olomouc, Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání, s. 280-284, 2008

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026194

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7043-548-9

Klíčová slova česky

vyučování matematice;nadaní žáci

Klíčová slova anglicky

teaching of mathematics;primary school;gifted pupils

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2010 23:14, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá charakteristikami a projevy dětí nadaných v matematice a problémy spojenými s přípravou budoucích učitelů prvního stupně ZŠ na identifikaci a rozvíjení talentu matematicky nadaných dětí.

Anglicky

The paper contains characteristics and abilities of mathematically gifted children in early grades and in primary school level indicates problems joined with preparation of students to find out and to develop mathematically talented pupils.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání