Gift for Mathematics and care of the talents
BLAŽKOVÁ, Růžena, Irena SYTAŘOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Gift for Mathematics and care of the talents. In Education and talent 1. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 48 - 60. Výzkumné zprávy, číslo 2. ISBN 978-80-7392-033-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Gift for Mathematics and care of the talents |
Název česky | Matematické nadání a péče o talenty |
Autoři | BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant), Irena SYTAŘOVÁ (203 Česká republika) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika). |
Vydání | první. Brno, Education and talent 1, od s. 48 - 60, 13 s. Výzkumné zprávy, číslo 2, 2008. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00026204 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-7392-033-3 |
Klíčová slova česky | vzdělávání; talentované děti; výuka matematiky |
Klíčová slova anglicky | education;talented pupils; teaching of mathematics |
Štítky | Education, talented pupils, teaching of mathematics |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: RNDr. Milena Vaňurová, CSc., učo 371. Změněno: 22. 3. 2010 13:44. |
Anotace |
---|
The part contains characteristics and abililities of mathematically gifted children in basic school. It indicates problems joined with preparation of future teachers to find out and develop mathematically talented pupils. |
Anotace česky |
---|
V příspěvku nabízíme v teoretické rovině stručnou charakteristiku nadaného žáka, problematiku jeho identifikace, vazby v rodině, spolupráci se školou i odbornými pracovišti. Dále uvádíme postup a zpracování výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké procento nadaných žáků v matematice se vyskytuje na 1. a 2. stupni základních škol a odhalit, jakým způsobem pracují učitelé s matematicky nadanými žáky. Příspěvkem jsme chtěli nastínit složitost problematiky péče o talentované žáky v matematice, kteří nejsou zařazeni ve speciálních školách. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 12:22