2008
Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti
Název česky
Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti
Název anglicky
Current attitudes to education of children with emotional and behaviuoral disorders
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
2. rozšířené vydání. Brno, 136 s. učebnice, 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00026240
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4573-6
Klíčová slova česky
speciální vzdělávání žáků s poruchami emocí a chování; terminologie; teoretické koncepty; klasifikace poruch chování; pedagogické přístupy k dětem v riziku a s poruchami chování;
Klíčová slova anglicky
Special education of children with emotional and behavioural disorders; terminology; theoretical concept; classification of behavioural disorders; pedagogical approaches to education of children in risk and with behavioural disorders.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2010 19:36, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Etopedie jako obor speciální pedagogiky - uvedení do problematiky terminologie, klasifikace, teorie a praxe oboru. Cílová skupina oboru ve výchovně vzdělávacím procesu.
Anglicky
Special education of children with behavioural disorders - introduction of item, terminology, classification, theorie and practice. Goal group of the field in educational process.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|