B 2008

Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti

Název česky

Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti

Název anglicky

Current attitudes to education of children with emotional and behaviuoral disorders

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

2. rozšířené vydání. Brno, 136 s. učebnice, 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026240

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4573-6

Klíčová slova česky

speciální vzdělávání žáků s poruchami emocí a chování; terminologie; teoretické koncepty; klasifikace poruch chování; pedagogické přístupy k dětem v riziku a s poruchami chování;

Klíčová slova anglicky

Special education of children with emotional and behavioural disorders; terminology; theoretical concept; classification of behavioural disorders; pedagogical approaches to education of children in risk and with behavioural disorders.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2010 19:36, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Etopedie jako obor speciální pedagogiky - uvedení do problematiky terminologie, klasifikace, teorie a praxe oboru. Cílová skupina oboru ve výchovně vzdělávacím procesu.

Anglicky

Special education of children with behavioural disorders - introduction of item, terminology, classification, theorie and practice. Goal group of the field in educational process.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání