KREJČÍ, Pavel. Typologie idiomů a frazémů v současné bulharské publicistice. In Slavistika i obštestvo. 1. izd. Sofija: Heron press, 2006, s. 243-246. ISBN 954-580-189-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Typologie idiomů a frazémů v současné bulharské publicistice
Název anglicky Typology of idioms and phrasems in contemporary Bulgarian journalistic texts
Autoři KREJČÍ, Pavel (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. izd. Sofija, Slavistika i obštestvo, od s. 243-246, 4 s. 2006.
Nakladatel Heron press
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/06:00024847
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 954-580-189-1
Klíčová slova anglicky Bulgarian phraseology; journalistic phraseology
Štítky Bulgarian phraseology, journalistic phraseology
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D., učo 23013. Změněno: 31. 7. 2008 15:47.
Anotace
Studie se snaží analyzovat idiomy a frazémy vyskytující se v bulharské publicistice podle typologického klíče.
Anotace anglicky
The study analyzes typology of idioms and phrasems in Bulgarian journalistic texts.
Návaznosti
GP405/02/D164, projekt VaVNázev: Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 23:49