2006
Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.
VACULOVÁ, IvanaZákladní údaje
Originální název
Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.
Název česky
Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.
Název anglicky
The Issue of Skills Acquirement in Science Education by Pupils at Secondary School
Autoři
VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik. od s. 174-179, 6 s. 2006
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00033745
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4163-3
Klíčová slova česky
dovednosti; osvojování dovedností; učební dovednosti;
Klíčová slova anglicky
skills; skills acquirement; learning skills;
Štítky
Změněno: 5. 6. 2009 21:00, Mgr. Ivana Medková, Ph.D.
V originále
Příspěvek pojednává o přírodovědných dovednostech žáků ZŠ a o procesu jejich osvojování. Zejména pak poukazuje na důležitost dodržování jednotlivých etap tohoto procesu, neboť přítomnost každé etapy je důležitá pro správné a trvalé osvojení dovednosti.
Anglicky
The study deals with science skills and the process of their acquirement in pupils attending elementary schools. In particular, the importance of respecting individual phases of this process is highlighted, because each of them is essential for the proper and permanent acquirement of the skill.