D 2006

Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.

VACULOVÁ, Ivana

Základní údaje

Originální název

Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.

Název česky

Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.

Název anglicky

The Issue of Skills Acquirement in Science Education by Pupils at Secondary School

Autoři

VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik. od s. 174-179, 6 s. 2006

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00033745

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4163-3

Klíčová slova česky

dovednosti; osvojování dovedností; učební dovednosti;

Klíčová slova anglicky

skills; skills acquirement; learning skills;
Změněno: 5. 6. 2009 21:00, Mgr. Ivana Medková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o přírodovědných dovednostech žáků ZŠ a o procesu jejich osvojování. Zejména pak poukazuje na důležitost dodržování jednotlivých etap tohoto procesu, neboť přítomnost každé etapy je důležitá pro správné a trvalé osvojení dovednosti.

Anglicky

The study deals with science skills and the process of their acquirement in pupils attending elementary schools. In particular, the importance of respecting individual phases of this process is highlighted, because each of them is essential for the proper and permanent acquirement of the skill.