VACULOVÁ, Ivana. Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání. In Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik. Brno: Paido, 2006, s. 174-179. ISBN 80-210-4163-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.
Název česky Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání.
Název anglicky The Issue of Skills Acquirement in Science Education by Pupils at Secondary School
Autoři VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik. od s. 174-179, 6 s. 2006.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00033745
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4163-3
Klíčová slova česky dovednosti; osvojování dovedností; učební dovednosti;
Klíčová slova anglicky skills; skills acquirement; learning skills;
Štítky learning skills, skills, skills acquirement
Změnil Změnila: Mgr. Ivana Medková, Ph.D., učo 63881. Změněno: 5. 6. 2009 21:00.
Anotace
Příspěvek pojednává o přírodovědných dovednostech žáků ZŠ a o procesu jejich osvojování. Zejména pak poukazuje na důležitost dodržování jednotlivých etap tohoto procesu, neboť přítomnost každé etapy je důležitá pro správné a trvalé osvojení dovednosti.
Anotace anglicky
The study deals with science skills and the process of their acquirement in pupils attending elementary schools. In particular, the importance of respecting individual phases of this process is highlighted, because each of them is essential for the proper and permanent acquirement of the skill.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 10:21