C 2008

Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States

OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA

Základní údaje

Originální název

Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States

Název česky

Rozšiřování volného prostoru: mezinárodní strategie internetových prezentací v nových zemích EU

Autoři

OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Lisbon, F. Costa Pereira, J. Veríssimo & P. Neijens (Eds.), New Trends in Advertising Research, od s. 357-370, 14 s. 1. 2008

Nakladatel

Silabo Publishers

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00033782

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-972-618-493-5

Klíčová slova anglicky

Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 6. 2009 12:31, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Anotace

V originále

Website positioning of MNCs was examined in Poland and the Czech Republic. Using website content analysis techniques, we evaluated the similarity between the home (US) and host sites, as well as the existence of a series of website functions. The findings suggest that American MNCs tend to apply a high level of visual components in Poland and Czech sites, while the level of standardization in textual messages is notably low in both countries.

Česky

Naše práce si klade za cíl prozkoumat míru standardizace internetových prezentací nadnárodních společností působících v ČR a Polsku. Standardizací máme na mysli podobnost (obsahovou a vizuální) s příslušnými globálními stránkami.Protože se jedná o významné společnosti i z hlediska českého trhu, domníváme se, že výsledky - byť na omezeném vzorku - vypovídají o přístupu zahraničních společností v oblasti internetové sebeprezentace v ČR obecně.