2008
Strategic management of University sport clubs
CHARVÁT, Michal a Dagmar KUDOVÁZákladní údaje
Originální název
Strategic management of University sport clubs
Název česky
Strategické řízení vysokoškolského sportovního klubu
Autoři
CHARVÁT, Michal (203 Česká republika, garant) a Dagmar KUDOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Banská Bystrica, ACTA UNIVERSITATIS MATTHIAE BELLI PHYSICAL EDUCATION AND SPORT, od s. 25-29, 5 s. 2008
Nakladatel
UMB
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/08:00033784
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-8083-673-3
Klíčová slova anglicky
Strategic management university sport club balanced scorecard sport management
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 5. 2009 11:02, prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.
V originále
Project is focused on strategic management of university sport clubs in Czech Republic. Strategic management of sport clubs consist of seven steps by which clubs management should by reply to answers : club mission {purpose of existence}, clear formulation of organization strategy, who are consumers, financing arrangements, which processes and activities can help to dispatched accomplishment, which are affording qualities and possible professional trainers growth.
Česky
Příspěvek se zabývá problematikou managementu vysokoškolských sportovních klubů v ČR. Strategické řízení VSK/VŠTJ je možno shrnout do kroků, ve kterých by vedení klubu mělo jasně odpovědět na uvedené klíčové otázky a to: jaké je poslání klubu (účel existence), jasně formulovanou strategii organizace, kdo jsou zákazníci, jaké jsou zdroje financování, jaké procesy, činnosti vedou k naplnění poslání a jaké jsou poskytované hodnoty a jaký je možný odborný růst trenérů a funkcionářů.