D 2008

Strategic management of University sport clubs

CHARVÁT, Michal a Dagmar KUDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Strategic management of University sport clubs

Název česky

Strategické řízení vysokoškolského sportovního klubu

Autoři

CHARVÁT, Michal (203 Česká republika, garant) a Dagmar KUDOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Banská Bystrica, ACTA UNIVERSITATIS MATTHIAE BELLI PHYSICAL EDUCATION AND SPORT, od s. 25-29, 5 s. 2008

Nakladatel

UMB

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/08:00033784

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-8083-673-3

Klíčová slova anglicky

Strategic management university sport club balanced scorecard sport management

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 5. 2009 11:02, prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.

Anotace

V originále

Project is focused on strategic management of university sport clubs in Czech Republic. Strategic management of sport clubs consist of seven steps by which clubs management should by reply to answers : club mission {purpose of existence}, clear formulation of organization strategy, who are consumers, financing arrangements, which processes and activities can help to dispatched accomplishment, which are affording qualities and possible professional trainers growth.

Česky

Příspěvek se zabývá problematikou managementu vysokoškolských sportovních klubů v ČR. Strategické řízení VSK/VŠTJ je možno shrnout do kroků, ve kterých by vedení klubu mělo jasně odpovědět na uvedené klíčové otázky a to: jaké je poslání klubu (účel existence), jasně formulovanou strategii organizace, kdo jsou zákazníci, jaké jsou zdroje financování, jaké procesy, činnosti vedou k naplnění poslání a jaké jsou poskytované hodnoty a jaký je možný odborný růst trenérů a funkcionářů.