D 2008

How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?

HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA

Základní údaje

Originální název

How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?

Název česky

Jak učitelé, rodiče a žáci vnímají vliv ICT ve výuce

Autoři

HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA

Vydání

1. vyd. University of Ostrava, Information and Communication Technology in Education, od s. 176-184, 8 s. 2008

Nakladatel

Univerzita Ostrava

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-7368-577-5

Klíčová slova anglicky

ICT; research; pupil performance; teaching and learning processes; knowledge sharing; communication and home-school cooperation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 8. 2011 13:13, Mgr. Martin Sebera, Ph.D.

Anotace

V originále

Based on the E-learning Nordic 2006 study, the research concerning perception of the ICT influence on education was conducted during the fall of 2007 in eight primary and secondary schools in Brno. Besides a short summary the authors focus on a few characterizations provided by teachers who perceive the ICT impact on pupils' study performance differently. The research is also focused on sharing knowledge, communication and family-school co-operation.

Česky

Výzkumné šetření vnímání vlivu ICT na vzdělávání proběhlo na podzim roku 2007 v osmi základních a třech středních brněnských školách. Podkladem šetření byla studie E-learning Nordic 2006. Kromě stručného shrnutí se autoři v příspěvku zaměřují na některé charakteristiky učitelů odlišně vnímajících dopad ICT na studijní výkony žáků a také na sdílení znalostí, komunikaci a spolupráci rodiny a školy.