2008
How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?
HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERAZákladní údaje
Originální název
How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?
Název česky
Jak učitelé, rodiče a žáci vnímají vliv ICT ve výuce
Autoři
HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA
Vydání
1. vyd. University of Ostrava, Information and Communication Technology in Education, od s. 176-184, 8 s. 2008
Nakladatel
Univerzita Ostrava
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-7368-577-5
Klíčová slova anglicky
ICT; research; pupil performance; teaching and learning processes; knowledge sharing; communication and home-school cooperation
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 8. 2011 13:13, Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
V originále
Based on the E-learning Nordic 2006 study, the research concerning perception of the ICT influence on education was conducted during the fall of 2007 in eight primary and secondary schools in Brno. Besides a short summary the authors focus on a few characterizations provided by teachers who perceive the ICT impact on pupils' study performance differently. The research is also focused on sharing knowledge, communication and family-school co-operation.
Česky
Výzkumné šetření vnímání vlivu ICT na vzdělávání proběhlo na podzim roku 2007 v osmi základních a třech středních brněnských školách. Podkladem šetření byla studie E-learning Nordic 2006. Kromě stručného shrnutí se autoři v příspěvku zaměřují na některé charakteristiky učitelů odlišně vnímajících dopad ICT na studijní výkony žáků a také na sdílení znalostí, komunikaci a spolupráci rodiny a školy.