D 2008

Výuka francouzské výslovnosti u žáků se specifickými poruchami učení

KYLOUŠKOVÁ, Hana a Zdeňka SCHEJBALOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výuka francouzské výslovnosti u žáků se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Teaching French Pronunciation to Pupils with Specific Learning Difficulties

Autoři

KYLOUŠKOVÁ, Hana a Zdeňka SCHEJBALOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. (eds.) Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability, od s. 67-83, 17 s. 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-167-6

Klíčová slova anglicky

pupil with specific learning difficulties; spoken language; pronunciation; speech understanding

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 07:56, PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou výuky francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Pozornost je věnována francouzské výslovnosti a metodám vhodným k překonávání obtíží s ní spojených. Jsou prezentovány vybrané francouzské hlásky a cvičení pro reedukaci.

Anglicky

This article describes problems associated with teaching French language in classes with pupils of specific learning difficulties. It pays attention to difficulties of French pronunciation and to appropriate methods of re-education in pronouncing special vowels and consonants.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání