2008
Výuka francouzské výslovnosti u žáků se specifickými poruchami učení
KYLOUŠKOVÁ, Hana a Zdeňka SCHEJBALOVÁZákladní údaje
Originální název
Výuka francouzské výslovnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Teaching French Pronunciation to Pupils with Specific Learning Difficulties
Autoři
KYLOUŠKOVÁ, Hana a Zdeňka SCHEJBALOVÁ
Vydání
1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. (eds.) Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability, od s. 67-83, 17 s. 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-167-6
Klíčová slova anglicky
pupil with specific learning difficulties; spoken language; pronunciation; speech understanding
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 07:56, PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou výuky francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Pozornost je věnována francouzské výslovnosti a metodám vhodným k překonávání obtíží s ní spojených. Jsou prezentovány vybrané francouzské hlásky a cvičení pro reedukaci.
Anglicky
This article describes problems associated with teaching French language in classes with pupils of specific learning difficulties. It pays attention to difficulties of French pronunciation and to appropriate methods of re-education in pronouncing special vowels and consonants.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|