2008
Žáci se specifickými poruchami učení ve výuce francouzského jazyka; výsledky výzkumu provedeného na školách Jihomoravského kraje
KYLOUŠKOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Žáci se specifickými poruchami učení ve výuce francouzského jazyka; výsledky výzkumu provedeného na školách Jihomoravského kraje
Název anglicky
Pupils with Specific Learning Difficulties in French Language Classes; Results of a Research Conducted on South Moravian Schools
Autoři
KYLOUŠKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, Jiřina - VÍTKOVÁ, Marie. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability. od s. 183-196, 14 s. Edice pedagogické literatury, 278, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00033846
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4708-2
Klíčová slova anglicky
Learning Difficulties; Teaching French Language; Research
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 07:56, PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
V originále
Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraj. Výzkum byl zaměřen na výuku francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a získaná data budou využita později jako podklad pro stanovení optimálních vyučovacích postupů.
Anglicky
This article describes research about teaching French language to pupils with specific learning difficulties at lower secondary schools in South Moravian region. Data will serve for finding approaches suitable for learning French in classes with these pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|