C 2008

Žáci se specifickými poruchami učení ve výuce francouzského jazyka; výsledky výzkumu provedeného na školách Jihomoravského kraje

KYLOUŠKOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Žáci se specifickými poruchami učení ve výuce francouzského jazyka; výsledky výzkumu provedeného na školách Jihomoravského kraje

Název anglicky

Pupils with Specific Learning Difficulties in French Language Classes; Results of a Research Conducted on South Moravian Schools

Autoři

KYLOUŠKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, Jiřina - VÍTKOVÁ, Marie. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability. od s. 183-196, 14 s. Edice pedagogické literatury, 278, 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00033846

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4708-2

Klíčová slova anglicky

Learning Difficulties; Teaching French Language; Research

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 07:56, PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraj. Výzkum byl zaměřen na výuku francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a získaná data budou využita později jako podklad pro stanovení optimálních vyučovacích postupů.

Anglicky

This article describes research about teaching French language to pupils with specific learning difficulties at lower secondary schools in South Moravian region. Data will serve for finding approaches suitable for learning French in classes with these pupils.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání