RABUŠICOVÁ, Milada, Milan POL a Petr NOVOTNÝ. Democracy in Schools: the Headteachers´ Point of View. In DUNNING, Gerald. Leading a Learning Organisation: Lessons from the Past, Visions for the Future. Glamorgan: University of Glamorgan, 2008, s. 81-94. ISBN 1-903851-08-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Democracy in Schools: the Headteachers´ Point of View
Název česky Demokracie ve škole pohledem ředitelů škol
Autoři RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, domácí), Milan POL (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Glamorgan, Leading a Learning Organisation: Lessons from the Past, Visions for the Future. s. 81-94, 2008.
Nakladatel University of Glamorgan
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/08:00024934
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 1-903851-08-4
Klíčová slova anglicky Democracy;Schools;Headteachers
Štítky democracy, headteachers, schools
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 28. 2. 2017 11:12.
Anotace
The article deals with a concept of democracy in schools from headteachers perspective. The topic is discussed as a specific topic of educational theory, practice and research on the basis of results of empirical research.
Anotace česky
Příspěvek řeší koncept demokracie ve škole z pohledu ředitelů škol. Problematika je diskutována jako specifické téma pedagogické teorie, praxe i výzkumu na základě výsledků empirického výzkumu.
Návaznosti
GA406/04/0609, projekt VaVNázev: Demokracie v české škole
Investor: Grantová agentura ČR, Demokracie v české škole
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 19:09