D 2007

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Název česky

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Název anglicky

The role of the questionnaire in internal school evaluation

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, od s. 137-142, 6 s. 2007

Nakladatel

Gaudeamus UHK

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00033862

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7041-010-3

Klíčová slova anglicky

school evaluation; questionnaire; system in school evaluation; evaluation method

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2010 15:51, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály metod při autoevaluaci školy.

Anglicky

The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaries. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of the other methods for school evaluation.